ارایه خدمات کیفی براساس استانداردهای داخلی و جهانی یکی از رکن‌های اساسی این شرکت جهت جذب و نگهداری مشتریان میباشد. شاخص رضایت‌مندی مشتریان به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی عملکرد این سازمان محسوب شده و براساس آن فرآیندهای سازمانی مورد بازبینی قرار می‌گیرد.
بطور کلی خدمات شرکت بازرگانی علیرضا شبانکاره به شرح زیر می‌باشد:

خدمات کلی
مشاوره خدمات بازرگانی بين الملل
مشاوره حقوق تجارت و خدمات تخصصي خريد
مشاوره امور گمرکي و خدمات ترخيص کالا در ايران وامارات
– مشاوره خدمات حمل و نقل بين المللی هوايی، دريايی و زمينی
تأمين کالا و خدمات صنايع، به ويژه خودرو، نفت، گاز و پتروشيمي

خدمات ویژه صنعت خودرو
تامین قطعات اصلی و  افتر مارکت ، روانکارهای خودروهای وارداتی ژاپنی و کره ای اعم از تویوتا، لکسوس، نیسان، هوندا ،میتسوبیشی ، هیوندای، کیا
تامین کالا ها و مجموعه های خطوط تولید خودرو های داخلی